Lipowiec Kościelny, dnia 02-07-2007 r.
Numer postępowania: 3410-2/ 07
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości powyżej 14 000 EURO
Zamawiający:
Gmina Lipowiec Kościelny 06 - 545 Lipowiec Kościelny , Lipowiec Kościelny 213 woj. mazowieckie
tel.: (023) 655-50-28 lub 29 fax (023) 655 50 28 e-mail: uglipowiecK@bazagmin.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na: modernizację boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Łomi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Roboty prowadzone będą na istniejącym boisku sportowym przy Szkole Podstawowej w Łomi.
Roboty obejmują:
•wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni ze sztucznej trawy,
•zakup i montaż wyposażenia boiska ,
•wykonanie ogrodzenia boiska.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 5 do SIWZ.
Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45212221-1 – roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Lipowiec Kościelny , Lipowiec Kościelny 213 , 06-545 Lipowiec Kościelny, pok. nr 4 w godz. 7.30 – 15.30 od poniedziałku do piątku. Korespondencję w sprawie uzyskania specyfikacji można przesłać faxem (023 655-50-28).
Adres strony internetowej, na której dostępna jest SIWZ: WWW.lipowiec-koscielny.bazagmin.pl
Miejsce realizacji zamówienia: Szkoła Podstawowa w Łomi.
Termin realizacji zamówienia: do dnia 16 października 2007 r..
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby udokumentował zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat, przynajmniej 2 (dwie) roboty budowlane których przedmiotem jest wykonanie boisk sportowych o sztucznej nawierzchni , odpowiadających (porównywalnych) swoim zakresem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż wartość obecnego zamówienia (w porównaniu z wartością brutto złożonej oferty) i potwierdził dokumentami, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował:
o kierownikiem budowy
posiadającym wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń i przynależącym do Izby Inżynierów Budownictwa.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 tys. zł..
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 10 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Wymagane wadium: 3.500 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych).
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
CENA waga 100 %
Oferty należy składać w pokoju nr 3 (sekretariat) w budynku Urzędu Gminy w Lipowcu Kościelnym.
Termin składania ofert upływa dnia 26-07-2007 r. o godz. 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 26-07-2007 r. o godz. 11:15 w sali konferencyjnej (I piętro) – budynek administracyjny Urzędu Gminy w Lipowcu Kościelnym.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami:
- P. Dariusz Malikowski – sprawy proceduralne i techniczne tel.: (0-23) 655-50-28 lub 29, faks: (0-23) 655-50-28, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 – 15:30;
WÓJT GMINY
mgr Michał Danielewicz