Lipowiec Kościelny , dnia 21.05.2018 roku
(miejscowość i data)
Znak sprawy: BGP.271.1.2.2018
WSZYSCY ZAINTERESOWANI
NINIEJSZYM POSTĘPOWANIEM
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Gmina Lipowiec Kościelny , 06-545 Lipowiec Kościelny, zaprasza do złożenia oferty na remont Świetlicy Wiejskiej w Lipowcu Kościelnym. Projekt finansowany w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW na lata 2014-2020.
2.Zakres robót obejmuje następujące roboty budowlane:
2.1. Docieplenie ścian zewnętrznych
a) roboty rozbiórkowe:
Uwaga:
Daszki przewidziano do ponownego montażu. W trakcie wykonywania robót może wystąpić konieczność częściowego lub całkowitego demontażu i montażu rynien dachowych (bez demontażu uchwytów) w celu zamontowania obróbki blacharskiej (pasa podrynnowego) zabezpieczającego warstwy docieplenia pod obróbką dachu. Należy te roboty uwzględnić w wycenie.
b) Elewacja budynku.
- uzupełnienie tynków zewnętrznych (sprawdzenie przyczepności tynków i ich naprawa),
- oczyszczenie i zmycie ścian zewnętrznych budynku,
- usunięcie pleśni, grzybów itp. ze ścian zewnętrznych,
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr.10 cm frezowanym EPS 70-038 wraz z wyprawą z tynku silikatowego (kolor do uzgodnienia z Inwestorem - do wyceny przyjęto tynk z II grupy cenowej) oraz z tynku mozaikowego na cokole (proponuje sie tynk mozaikowy w jednolitym kolorze); w wycenie uwzględnić pasy tynku innego koloru w ilości ok. 20% powierzchni.
- mocowanie listew ochronnych na narożach budynku i ościeżach okiennych i drzwiowych,
- wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej (parapety zewnętrzne, pas podrynnowy, obróbka dachu),
- zamontowanie balustrad i pochwytów na schodach i podjeździe dla osób niepełnosprawnych,
- zamontowanie daszków nad drzwiami wejściowymi (daszki z demontażu),
- demontaż i ponownych montaż elementów oświetlenia, monitoringu, reklam, napisów (zakłada się wykorzystanie istniejących napisów, w przypadku zniszczenia napisów podczas demontażu, należy je odtworzyć).
Uwaga:
Dopuszcza się wykonanie docieplenia budynku w dowolnym systemie , pod warunkiem:
- zastosowania pełnego systemu posiadającego ważną aktualną aprobatę techniczną,
- zastosowania cienkowarstwowych tynków silikatowych,
- zachowania zaprojektowanej kolorystyki elewacji.
c) Opaska przy budynku
- wykonanie opaski z kostki brukowej betonowej na podsypce piaskowej wraz z obrzeżem betonowym ze szczytu i tyłu budynku,
d) Instalacja odgromowa,
- demontaż zwodów pionowych instalacji odgromowej,
- montaż zwodów instalacji odgromowej z prętów ocynkowanych Ø 8 mm w rurkach osłonowych w warstwie styropianu,
- montaż skrzynek połączeniowych instalacji odgromowej,
- montaż skrzynek osłonowych elektrycznych na złączach elektrycznych i tablicach bezpiecznikowych,
- pomiary instalacji elektrycznej.
2.2. Roboty remontowe wewnątrz budynku.
a) sala
- demontaż drzwi dwuskrzydłowych,
- montaż drzwi dwuskrzydłowych aluminiowych (szyba dwustronnie bezpieczna),
- zeskrobanie i zmycie farby oraz zagruntowanie powierzchni na ścianach powyżej boazerii,
- wykonanie gładzi jednowarstwowych na ścianach powyżej boazerii,
- malowanie ścian powyżej boazerii farbami emulsyjnymi,
- zabezpieczenie podłóg folią.
b) sala mała (bufet)
- zeskrobanie i zmycie farby oraz zagruntowanie powierzchni na ścianach powyżej lamperii i suficie,
- wykonanie gładzi jednowarstwowych na ścianach powyżej lamperii i suficie,
- malowanie ścian powyżej lamperii i sufitu farbami emulsyjnymi,
- ługowanie farby olejnej z lamperii,
- malowanie lamperii farbami olejnymi z jednokrotnym szpachlowaniem,
- malowanie rur stalowych farbami olejnymi,
- demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych do robót malarskich,
- zabezpieczenie podłóg folią.
Szczegółowy zakres robót został opisany w załączonym przedmiarze robót.
3.Termin realizacji zamówienia: od 16 sierpnia 2018 r. do 15 października 2018 roku.
4.Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do 06-06-2018 r. do godz. 11 : 00, w siedzibie Zamawiającego-
w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Lipowiec Kościelny pok. nr 1 (sekretariat).
5.Termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06-06-2018 r. o godz. 11 : 15, w siedzibie Zamawiającego – w
budynku administracyjnym Urzędu Gminy Lipowiec Kościelny sala konferencyjna - I piętro.
6.Warunki płatności: jedna faktura płatna po zakończeniu przedmiotu umowy (po dokonaniu odbioru
robót) , przelewem w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
- P. Dariusz Malikowski – inspektor ds. budownictwa i gospodarki przestrzennej, pok. nr 2,
(I piętro) tel. 23/ 655-50-28 lub 29, faks: 23/ 655-50-28.
8.Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
Ofertę należy umieścić zamkniętej (zaklejonej lub zalakowanej) kopercie.
Na kopercie (w której będzie formularz oferty) należy:
- umieścić oznaczenie ”Remont Świetlicy Wiejskiej w Lipowcu Kościelnym”.
- wpisać nazwę Wykonawcy, jego adres lub przystawić czytelnie pieczątkę.
9.Wykonawca składając ofertę , jest zobowiązany dołączyć do niej następujące dokumenty:
a) Formularz oferty
b) Kosztorys ofertowy
Załączniki:
WÓJT GMINY
Jarosław Goschorski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Lipowiec Kościelny