Gmina Lipowiec Kościelny
Lipowiec Kościelny 213
06-545 Lipowiec Kościelny
Lipowiec Kościelny, dnia 29.10.2025 r.
Znak sprawy: BGP.271.1.4.2025
WSZYSCY ZAINTERESOWANI
NINIEJSZYM POSTĘPOWANIEM
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.).
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na wartość zamówienia, która jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych Urzędu Gminy Lipowiec Kościelny.
Zamawiający – Gmina Lipowiec Kościelny, Lipowiec Kościelny 213, 06-545 Lipowiec Kościelny, w imieniu której działa: P. Ryszard Karpiński – Wójt Gminy Lipowiec Kościelny.
II. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego:
SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO GMINY LIPOWIEC KOŚCIELNY.
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie Planu ogólnego gminy Lipowiec Kościelny - zwanego dalej „planem” w sposób i w terminach określonych w umowie, sporządzonym przez Wykonawcę i przedłożonym Zamawiającemu przed zawarciem umowy.
Plan będący przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z wymaganą w tym zakresie wiedzą urbanistyczną i obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z:
- ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130), zwanej dalej „ustawą u.p.z.p.”;
- rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz.U. z 2023 r. poz. 2758);
- rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 2 maja 2024 r. w sprawie sposobu wyznaczania obszaru uzupełnienia zabudowy w planie ogólnym gminy (Dz.U. z 2024 r. poz. 729);
- rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 24 października 2023 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2023 r. poz. 2409);
- ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostepnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach odziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112);
- zgodnie z zapisami uchwały Nr 56.XI.2025 z dnia 28 sierpnia 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Lipowiec Kościelny;
- z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego;
- innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zamówienia, m.in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: został określony w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do zapytania ofertowego.
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu:
1) dysponują lub wykażą gotowość dysponowania osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia
umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia:
a) co najmniej 3 osobami uprawnionymi do sporządzania planów ogólnych, to jest osobami spełniającymi wymogi określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
b) co najmniej jedną osobą uprawnioną do sporządzania prognoz oddziaływania na środowisko, to jest osobą spełniającą wymogi określone w art. 74a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostepnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach odziaływania na środowisko;
2) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 opracowań polegających na sporządzeniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w tym co najmniej trzech opracowań o powierzchni nie mniejszej niż 100 ha, zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym województwa. W celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej określonych w pkt IV, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą wykazu usług potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego oraz wykazu osób potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
V. Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia:
od dnia podpisania umowy do 30.06.2026 r.
Termin związania ofertą - 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - budynek administracyjny Urzędu Gminy Lipowiec Kościelny pok. nr 2
(sekretariat) w terminie do dnia 17.11.2025 r. do godziny 13:00.
- O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni w formie elektronicznej.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – budynek administracyjny Urzędu Gminy Lipowiec Kościelny sala
konferencyjna I piętro w dniu 17.11.2025 r. godzina 13:15.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
1. Formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;
2. Oświadczenie wykonawcy sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego;
3. Inne dokumenty wskazane przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym:
1) Wykaz wykonanych usług - Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. IV zapytania ofertowego - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego;
2) Wykaz osób, o których mowa w pkt. IV zapytania ofertowego - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego;
3) Pełnomocnictwo, w przypadkach gdy:
- Reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Wykonawcę. Dokument winien być przedstawiony w formie dokumentu elektronicznego lub podpisany w sposób wskazany w pkt VIII. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
- Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać dane mocodawców, pełnomocnika, zakres umocowania, datę udzielenia pełnomocnictwa. Dokument winien być przedstawiony w formie dokumentu elektronicznego lub podpisany w sposób wskazany w pkt VIII. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant pozostałych.
- Wykonawcy występujący jako Spółka Cywilna zobowiązani są do załączenia do oferty pełnomocnictwa do podpisania oferty w przypadku nie podpisania jej przez wszystkich wspólników spółki. Wspólnicy Spółki Cywilnej będą traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
VIII. Sposób przygotowania oferty:
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
- Wszelkie dokumenty sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i podczas oceny ofert Zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym.
- Oferta musi być podpisana przez osobę/-y upoważnioną/-ne do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji Wykonawcy określonym w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji albo innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.
- Wszelkie poprawki i zmiany w treści oferty muszą być parafowane przez osobę/osoby podpisującą/podpisujące ofertę.
- Ofertę należy złożyć/przesłać w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie opatrzonej nazwą i adresem Zamawiającego oraz nazwą zadania w siedzibie Zamawiającego, wzór oznaczenia koperty:
Urząd Gminy w Lipowcu Kościelnym
Lipowiec Kościelny 213
06-545 Lipowiec Kościelny
OFERTA NA ZADANIE PN:
„Sporządzenie Planu ogólnego gminy Lipowiec Kościelny”
IX. Kryteria oceny ofert i sposób obliczania ceny:
- Oceny ofert będzie dokonywała komisja zatwierdzona przez Wójta Gminy Lipowiec Kościelny.
- W odniesieniu do wykonawców którzy złożą ofertę oraz spełnią postawione warunki, komisja dokona oceny ofert na podstawie następującego kryterium:
a. Kryteria oceny ofert:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:
Nazwa kryterium Waga
Cena oferty brutto (C) 100 %
b. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
C= Cn/Cb x _% x 100 pkt.
gdzie:
C- liczba pkt. za kryterium
Cn - cena najniższa z ofert
Cb - cena oferty badanej
c. Wynik
- Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru i odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w Zapytaniu ofertowym.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie złoży wymaganych dokumentów albo złoży wadliwe dokumenty, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do ich złożenia, uzupełnienia lub wyjaśnienia w terminie przez siebie wskazanym.
- W przypadku złożenia ofert które uzyskają taką sama liczbę punktów, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawca składając oferty dodatkowe, nie może zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach w postępowaniu.
- Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
- Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obwiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia obejmującego wszystkie prace i czynności wynikające z dokumentów załączonych do Zapytania ofertowego.
- Cenę ofertową należy podać w złotych polskich (PLN) brutto z uwzględnieniem należnego podatku jeżeli na podstawie odrębnych przepisów przedmiot zamówienia podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT należy do Wykonawcy.
- W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyframi i słownie Zamawiający dokona stosownej korekty ceny i przyjmie cenę podaną cyframi.
- Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
- Jeżeli zaoferowana cena, koszt lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, wyliczenie ceny lub kosztu. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na wykonawcy. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
1. Zamówienia udzielane przez beneficjenta nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
W przypadku, stwierdzenia zależności wskazanych w pkt 1-5, wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz. U. z 13 kwietnia 2024 r. poz. 507) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ppkt 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. Oświadczenie o braku postaw wykluczenia w zakresie, o którym mowa w pkt X stanowi część Oświadczenia wykonawcy- Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
XI. Odrzuceniu podlegają oferty:
a. których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
b. złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym, c. oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym.
- Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracownika P. Dariusza Malikowskiego, e-mail: gmina@lipowieckoscielny.pl, tel.: 535127204.
- Oferent może złożyć jedną ofertę.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację. Ogłoszenie zawierające ww. informacje Zamawiający umieści na stronie internetowej gminy http://bip.lipowieckoscielny.pl
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany treści zapytania ofertowego;
2) unieważnienia postępowania bez podania uzasadnienia;
3) pozostawienia (zamknięcia) postępowania bez wyboru oferty.
XIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:
- O miejscu i terminie oraz formie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
- Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
- W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
- Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest:
1) na wezwanie Zamawiającego podać wszelkie dane niezbędne do wypełnienia treści umowy;
2) dostarczyć Zamawiającemu kopię uprawnień lub innych dokumentów dotyczących osób wskazanych w Wykazie potwierdzającym spełnianie warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
XIV. ISTOTNE POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ PROJEKT UMOWY:
- Istotne postanowienia umowne określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 7 do zapytania ofertowego.
XV. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO”, informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Lipowiec Kościelny, Lipowiec Kościelny 213, 06-545 Lipowiec Kościelny.
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych - w sprawach związanych z ochroną danych osobowych i realizacji Pana/i praw z tego wynikających, może Pan/i kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (IOD) za pomocą: poczty elektronicznej na adres iod@lipowieckoscielny.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c oraz art. 9 ust. 2 lit. a i b RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605, dalej Pzp) oraz upoważnione na podstawie przepisów prawa, jak również podmioty, z którymi wiążą Administratora Danych Osobowych umowy o świadczenie usług.
5) Administrator Danych Osobowych będzie przetwarzał dane osobowe przez okres niezbędny do wyłonienia Wykonawcy do wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszego zapytania, a także przez okres wymagany przepisami prawa w zakresie archiwizacji danych.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODOO;
- na postawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załącznik Nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik Nr 2 - Klauzula informacyjna (RODO)
Załącznik Nr 3 - Formularz oferty
Załącznik Nr 4 - Oświadczenia wykonawcy
Załącznik Nr 5 - Wykaz usług
Załącznik Nr 6 - Wykaz osób
Załącznik Nr 7 - Projekt umowy
Załącznik Nr 8 - Uchwała Nr 56.XI.2025 z dnia 28 sierpnia 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Lipowiec Kościelny.
Wójt Gminy
Ryszard Karpiński
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Lipowiec Kościelny