Lipowiec Kościelny, dnia 26-11-2008 r.
Numer postępowania: 341-2/ 08
o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na
podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
Zamawiający:
Gmina Lipowiec Kościelny 06 - 545 Lipowiec Kościelny , Lipowiec Kościelny nr 213, woj. mazowieckie
tel.: (023) 655-50-28 lub 29 fax (023) 655 50 28 e-mail: uglipowieck@bazagmin.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na „Dostawę używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipowcu Kościelnym”.
Przedmiotem zamówienia jest:
„Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipowcu Kościelnym”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
Na przedmiot dostawy Wykonawca udzieli co najmniej rocznej gwarancji.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Lipowiec Kościelny, Lipowiec Kościelny nr 213 , 06-545 Lipowiec Kościelny, pok. nr 4 (I piętro) w godz. 7.30 – 15.30 od poniedziałku do piątku.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest również dostępna na stronie internetowej: bazagmin.pl/bip_lipowiec_koscielny
Miejsce realizacji zamówienia: Urząd Gminy w Lipowcu Kościelnym
Termin realizacji zamówienia: do dnia 12 grudnia 2008 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania
zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na
podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp;
5. udzielą co najmniej rocznej gwarancji;
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków:
Ocena czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału
w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia / nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie) oraz oświadczeń.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert;
2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat
oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp – załącznik nr 2;
4. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1
ustawy Pzp – załącznik nr 3;
5. oświadczenie o udzielonej gwarancji – załącznik nr 4;
6. kolorowe zdjęcia oferowanego pojazdu (wygląd zewnętrzny oraz wnętrze);
7. dokumentacja dotycząca pojazdu - karta pojazdu, dowód rejestracyjny (kserokopia,
potwierdzona za zgodność z oryginałem);
8. oświadczenie o stanie technicznym pojazdu (nie posiadaniu usterek i wad) – załącznik nr 5;
9. Wypełniony druk oferty – załącznik nr 1;
10. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w
sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
(Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)
Wadium nie jest wymagane.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
CENA – najmniejsza cena – 100 pkt
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Sekretariat Urzędu Gminy w Lipowcu Kościelnym;
Lipowiec Kościelny nr 213; 06-545 Lipowiec Kościelny
Termin składania ofert upływa dnia 04-12-2008 r. o godz. 11:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04-12-2008 r. o godz. 11:15 w Sali Konferencyjnej (I piętro) – w budynku Urzędu Gminy w Lipowcu Kościelnym; Lipowiec Kościelny nr 213; 06-545 Lipowiec Kościelny
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami:
- P. Dariusz Zalewski – tel.: (0-23) 655-50-28 lub 29, faks: (0-23) 655-50-28,
od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 – 15:30.
WÓJT GMINY
Michał Danielewicz
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Lipowiec Kościelny