Przetargi

Remont Szkoły Podstawowej w Kęczewie

 Lipowiec Kościelny, dnia 21-04-2008 r.

Numer postępowania: 3410-1/ 08

 

 

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości  zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych

równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na

podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.

 

 

Zamawiający:

Gmina Lipowiec Kościelny     06 - 545 Lipowiec Kościelny , Lipowiec Kościelny 213 woj. mazowieckie

tel.: (023) 655-50-28 lub 29     fax (023) 655 50 28     e-mail: uglipowiecK@bazagmin.pl

 

ogłasza przetarg nieograniczony na: remont Szkoły Podstawowej w Kęczewie.

 

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Szkoły Podstawowej w Lipowcu Kościelnym.

Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie:

·               robót blacharskich

- wymiana obróbek blacharskich,

- rozebranie pokrycia z płyt azbestowo cementowych wraz z utylizacją,

- wymiana rynien i rur spustowych  na z tworzyw sztucznych,

- montaż wyłazów dachowych , ław i stopni kominiarskich ,

- pokrycie dachu blachą trapezową T25 gr. 0,75 mm powlekaną w kolorze – 483,27 m2.

·               robót tynkarskich

- tynki zewnętrzne na kominach

·               instalacji odgromowej.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 5 do SIWZ.

Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Lipowiec Kościelny , Lipowiec Kościelny 213 , 06-545 Lipowiec Kościelny, pok. nr 2 w godz. 7.30 – 15.30 od poniedziałku do piątku. Korespondencję w sprawie uzyskania specyfikacji można przesłać faxem (023 655-50-28).

 

Adres strony internetowej, na której dostępna jest SIWZ: http://new.bazagmin.pl/bip_lipowiec_koscielny.

Miejsce realizacji zamówienia: Szkoła Podstawowa w Kęczewie.

 

Termin realizacji zamówienia:  do dnia 18 sierpnia 2008 r..

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

      Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby udokumentował zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat, przynajmniej 1 (jedną) robotę budowlaną której przedmiotem jest wykonanie remontu  budynku użyteczności publicznej , odpowiadającą (porównywalną) swoim zakresem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż wartość obecnego zamówienia (w porównaniu z wartością brutto złożonej oferty) i  potwierdził dokumentami, że robota ta została wykonana z należytą starannością.

       Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował:

o        kierownikiem budowy  

posiadającym wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń i  przynależącym do Izby Inżynierów Budownictwa,

 

3)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 70 tys. zł..

4)       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

 

Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 10  SIWZ. Z treści załączonych dokumentów  musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

 

 

Wymagane wadium: 2.000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych).

 

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

CENA    waga      100 %

 

Oferty należy składać w pokoju nr 2 (sekretariat) w budynku administracyjnym Urzędu Gminy w Lipowcu Kościelnym.

 

Termin składania ofert upływa dnia 20-05-2008 r. o godz. 11:00.

 

Otwarcie ofert nastąpi dnia 20-05-2008 r. o godz. 11:15 w sali konferencyjnej (I piętro) – budynek administracyjny Urzędu Gminy w Lipowcu Kościelnym.

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

Zamawiający  nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

 

Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

 

Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami:

-           P. Dariusz Malikowski – sprawy proceduralne i techniczne tel.: (0-23) 655-50-28 lub 29,  faks: (0-23) 655-50-28, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 – 15:30;

 

 

 

                                                                                    WÓJT GMINY

                                                                         mgr Michał Danielewicz

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 kwietnia 2008 14:48
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sabina Malikowska
Ilość wyświetleń: 6204
27 kwietnia 2009 09:22 (Sabina Malikowska) - Usunięcie załącznika.
27 kwietnia 2009 09:19 (Sabina Malikowska) - Dodanie załącznika.
14 kwietnia 2009 07:36 (Sabina Malikowska) - Usunięcie załącznika.