Przetargi

Zapytanie ofertowe na realizację zadania: „Usuwanie odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Gminy Lipowiec Kościelny”

 

DOŚ.271.3.2022                                                                                                                                                                                     Lipowiec Kościelny, dnia 28 luty 2022 r.

       

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

na realizację zadania: „Usuwanie odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Gminy Lipowiec Kościelny”

 

 

 

                                                                                                   

 

 

Gmina Lipowiec Kościelny zaprasza do składania ofert cenowych na realizację zadania: „Usuwanie odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Gminy Lipowiec Kościelny” w ramach programu finansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

 

      I.        Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Lipowiec Kościelny 

Lipowiec Kościelny 213

06-545 Lipowiec Kościelny

REGON: 130378232

NIP: 569-176-00-28

tel : 23/6555029

e- mail:gmina@lipowieckoscielny.pl

 

     II.        Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Usuwanie odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Gminy Lipowiec Kościelny".

 

Szacunkowa masa odpadów przewidziana do odbioru, odzysku lub unieszkodliwienia (z wyłączeniem składowania) ustalona na podstawie złożonych przez rolników wniosków wynosi:  

-        odpady z folii rolniczych –  68,900 Mg,

-        odpady z siatki do owijania balotów –  9,220 Mg,  

-        odpady sznurka do owijania balotów –  2,110 Mg,  

-        odpady opakowań po nawozach –  7,310 Mg

-        odpady opakowań typu Big – Bag – 8,880 Mg.

Razem  96,420 Mg

 

   III.        Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:

  1. odbiór ( z miejsca wskazanego przez gminę tj.  PSZOK w miejscowości Lipowiec Kościelny,  rolnicy zobowiązani będą dostarczyć odpady we własnym zakresie) i ważenie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych urządzeń posiadających legalizację.
  2. załadunek  odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów.
  3. transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia (z wyłączeniem składowania) środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów.
  4. rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do odzysku lub unieszkodliwienia (z wyłączeniem składowania).

 

   IV.         W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie:

  1. Spisać z każdym rolnikiem , od którego będą odbierane odpady, protokół ich odbioru z uwzględ. rodzaju i wagi , daty odbioru. Protokół powinien być podpisany przez obie strony i zawierać pieczęć Wykonawcy.
  2. Wykonać co najmniej 10 zdjęć podczas wykonywania prac na różnym etapie, dobrej jakości, ilustrujących przebieg realizacji zadania.
  3. Prowadzić ilościową i jakościową ewidencję odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  4. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oryginałów/potwierdzonych za zgodność z oryginałem kart przekazania odpadów osobno dla każdego rolnika, który przekazał odpady.
  5. Po zakończeniu przedsięwzięcia Wykonawca przedstawi dla Zamawiającego:

1) wygenerowane z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem  kopie dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku wraz z ich zbiorczym zestawieniem,

2) wygenerowane z systemu BDO  karty przekazania odpadów do docelowej instalacji ( w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem ( w przypadku przejęcia odpadów z terenu gminy przez podmiot zajmujący się wyłącznie zbieraniem odpadów)

3) udokumentowanie sposobu postępowania z usuwanymi odpadami na każdym etapie ich zagospodarowania, tj. od usunięcia do ostatecznego odzysku lub unieszkodliwienia (z wyłączeniem składowania).

  1. Po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac

z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.

  1. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji i danych otrzymanych od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, którzy dostarczą odpady.
  2. Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
  3. Rozliczenie będzie dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi rodzaju odpadów zgodnie z ofertą cenową – wg załącznika nr 1

 

    V.        Termin realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia wraz z doręczeniem dokumentacji objętej umową: od daty podpisania umowy do 30.06.2022r., z zastrzeżeniem że prace odbioru, zbierania, transportu, odzysku i unieszkodliwiania: do 31.05.2022 r., natomiast przekazanie kompletnej dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia do dnia 30.06.2022 r.

 

   VI.        Warunki udziału w postępowaniu:

  1. Wykonawca posiada wszelkie niezbędne zezwolenia do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia.
  2. Wykonawca posiada doświadczenie w wykonywaniu podobnego zamówienia, tj. wykonał w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto i wykonał to zadanie w sposób należyty oraz ukończył prawidłowo.
  3. Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty, metodą spełnia/nie spełnia.

 

  VII.        Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy

 

  1. Formularz ofertowy – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
  3. Wykaz zrealizowanych usług - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
  4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
  5. Pełnomocnictwo – jeżeli osoba podpisująca w/w dokumenty działa z upoważnienia Wykonawcy.
  6.  VIII.        Miejsce, sposób i termin składania ofert

1. Oferta powinna być dostarczona w zamkniętej kopercie za pośrednictwem: poczty tradycyjnej, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Lipowiec Kościelny Lipowiec Kościelny 213, 06-545 Lipowiec Kościelny  do dnia 9 marca 2022r.

2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Oferta powinna być:

- opatrzona pieczątką firmową,

-posiadać datę sporządzenia,

- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

- oferowaną cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia (brutto),

-określać termin wykonania zamówienia,

- podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji

oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy oferenta,

-zawierać wymagane załączniki:

Koperta z ofertą powinna być opisana w następujący sposób:

Oferta na:

„Usuwanie odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Gminy Lipowiec Kościelny”

 

 

NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 9 MARCA  2022 r. DO  GODZ.. 11:00

Otwarcie ofert dnia 9 marca 2022 r o godz. 11.10

  1.    IX.        Kryterium wyboru oferty:

Kryterium stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty: 100% najniższa cena

1. Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty pośrednie i bezpośrednie związane z wykonaniem

zamówienia.

2. Cena oferty winna być liczona w walucie polskiej - do dwóch miejsc po przecinku.

3. Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania - załącznik

nr 1.

4. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty kompletne, spełniające wymagania określone

w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferty nie spełniające tych warunków zostaną odrzucone.

5. W sytuacji, gdy Oferent, który złoży najkorzystniejszą ofertę odmówi podpisania umowy,

Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania umowy z Oferentem, którego oferta będzie następna w kolejności.

6. Zamawiający przyzna 100 pkt. Ofercie z najlepszą ceną, a każdej następnej ofercie podporządkuje liczbie punktów proporcjonalnie niższą wg wzoru:

 

Wartość punktowa ceny: =                                         

 

cena ( brutto) najniższej oferty x 100

cena ( brutto ) badanej oferty

 

     X.        Warunki płatności

  1. Umowa pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, pod rygorem nieważności będzie zawarta w formie pisemnej.
  2. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę są obowiązujące w okresie ważności umowy i nie ulegają zmianie.
  3. Płatność dokonana zostanie w terminie 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą wystawienia faktury jest podpisanie przez Zamawiającego protokołów z odbioru wykonanej pracy oraz dostarczenie przez wykonawcę zamawiającemu wszystkich niezbędnych dokumentów określonych w umowie.
  4. Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi odpadów zgodnie z ofertą cenową.
  5. Faktura zostanie wystawiona na Zamawiającego na podstawie ilości odebranych odpadów z działalności rolniczej, pomnożonej przez cenę jednostkową wskazaną w ofercie cenowej.

 

   XI.        Osoba upoważniona do kontaktu

Monika Tomkiel tel.  023 655 50 28 lub 29, adres e-mailowy: odpady@lipowieckoscielny.pl

 

  XII.         Przetwarzanie danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lipowiec Kościelny z siedzibą Urząd Gminy w Lipowcu Kościelnym, Lipowiec Kościelny 213, 06-545 Lipowiec Kościelny. Z administratorem można się kontaktować w następujący sposób:

a) listownie na adres Urząd Gminy w Lipowcu Kościelnym, Lipowiec Kościelny 213, 06-545 Lipowiec Kościelny.

b) e-mailem: ckwiatek@lipowieckoscielny.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem  pn. „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu gminy Lipowiec Kościelny” prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na organie administracji publicznej; art. 9 ust.1 lit. g RODO,  art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu podjęcia działań na Pani/Pana żądanie. Szczególnych przepisów prawa i będą udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz nie będą wykorzystywane w celu profilowania. Gmina Lipowiec Kościelny nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji danej sprawy, a następnie archiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania. Przysługuje także Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj.: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest obowiązkowe.
W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie Pani/Pana sprawy.

 

 XIII.        Załączniki:

1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1

2. Oświadczenie   – załącznik nr 2

3. Wykaz zrealizowanych usług – załącznik nr 3

4. Projekt umowy – załącznik nr 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 lutego 2022 13:54
Dokument wprowadzony do BIP przez: Monika Tomkiel
Ilość wyświetleń: 412
16 marca 2022 13:14 (Monika Tomkiel) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 marca 2022 11:09 (Monika Tomkiel) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wynikach_postepowania.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 marca 2022 12:39 (Monika Tomkiel) - Dodanie załącznika [informacja_z_otwarcia_ofert.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)