DOŚ.271.1.2021 Lipowiec Kościelny, 10.02.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na wykonanie ujęcia wód podziemnych dla potrzeb wodociągu gminnego w miejscowości Parcele Łomskie w granicach działek 136 i 137 stanowiących własność Gminy Lipowiec Kościelny.
I. Informacje o zamawiającym.
Gmina Lipowiec Kościelny
06-545 Lipowiec Kościelny
NIP 569-176-00-28
tel. (23) 6555028
II. Tryb udzielenia zamówienia.
Do udzielenia niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 1843 ze zm.) ze względu na szacunkową wartość zamówienia nieprzekraczającą wyrażonej w złotych równowartości 130 tyś. zł.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie ujęcia wód podziemnych dla potrzeb wodociągu gminnego w miejscowości Parcele Łomskie w granicach działek 136 i 137 stanowiących własność Gminy Lipowiec Kościelny.
1.Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych:
- 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
- 45255110-3 Roboty budowlane w zakresie studni.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie studni głębinowej poprzedzonej wykonaniem otworu mało-średnicowego rozpoznawczego w obrębie działek 136 i 137 w miejscowości Parcele Łomskie, gm. Lipowiec Kościelny poprzez:
Etap I- wykonanie otworu rozpoznawczego do głębokości 72,00 m,
Etap II – wykonanie otworu studziennego o głębokości docelowej do 72,00 m metodą udarową , przy użyciu rur średnicy 508 mm do głębokości 38,00 m i rur średnicy 457 mm do głębokości 72,00 m,
- lub ewentualnie metodą obrotową (wariant alternatywny) z zastosowaniem prawego obiegu płuczki wodnej z dodatkiem polimerów przy użyciu świdra gryzowego o średnicy co najmniej 500 mm;
3.Powyższy opis zakresu robót ma charakter orientacyjny. Szczegółowy zakres, harmonogram robót i prac geologicznych przyjmuje się zgodnie z założeniami określonymi w projekcie robót geologicznych, który stanowi załącznik do zapytania ofertowego, a także Polskich Norm lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót. Kosztorys ofertowy (załącznik nr 5) stanowi podstawę do wyceny robót.
4. Projektowane roboty geologiczne powinny być prowadzone na terenie ogrodzonym i zabezpieczonym przed dostępem osób niepowołanych. Teren projektowanych robót zostanie ograniczony do niezbędnej powierzchni wymaganej dla bezpieczeństwa ich prowadzenia.
5. Projektowane roboty geologiczne należy wykonać z należyta starannością, poprzez wykwalifikowanych pracowników z zachowaniem przepisów BHP, zgodnie z wymogami normy PN-G-02305-5:2002 w sprawie wymagań bezpieczeństwa w trakcie wierceń małośrednicowych i hydrogeologicznych , oraz podjąć stosowne działania w celu ochrony środowiska wokół terenu projektowanych robot.
6.Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów w sposób zapewniający ochronę własności publicznej i prywatnej. Za przypadkowo wyrządzone szkody w trakcie realizacji robót odpowiedzialny jest Wykonawca.
7. Wykonawca swoim działaniem nie będzie łamał przepisów i normatywów w zakresie ochrony środowiska na terenie prowadzonych prac i poza nim. Będzie unikał zanieczyszczenia powietrza, wód gruntowych i powierzchniowych, nadmiernego hałasu i innych szkodliwych dla środowiska i otoczenia czynników powodowanych działalnością przy wykonywaniu wierceń.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania rozwiązań materiałowo-sprzętowych równoważnych w stosunku do zaproponowanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że ich cechy techniczne i użytkowe będą co najmniej takie same jak przewidziane w dokumentacji projektowej. Obowiązek wykazania równoważności zastosowanych w ofercie rozwiązań materiałowo – sprzętowych obciąża w całości Wykonawcę.
9.. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe oszacowanie ceny przedmiotu
zamówienia.
IV. Termin wykonania zamówienia.
- 3 miesiące od dnia podpisania umowy.
V. Warunki udziału i opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia na formularzu oferty – załącznik nr 1 do zapytania.
2) Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia na formularzu oferty – załącznik nr 1 do zapytania.
3) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie studni głębinowej, o wydajności projektowej nie mniejszej niż 15 m3 /h i załączy dowody określone, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone. Dowodami mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane. Na spełnienie powyższego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) wraz z podaniem ich wydajności projektowej, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których [race zostały wykonane należycie.
VI. Wykluczenia:
Nie dopuszcza się składania ofert przez podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i prowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegającą w szczególności na:
a) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stopniu pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
VII. Warunki płatności:
VIII. Warunki gwarancji:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36- miesięcznej gwarancji. Po stronie Wykonawcy będzie zapewnienie serwisu gwarancyjnego w okresie trwania gwarancji. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty usunięcia wszelkich usterek i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego.
IX. Opis sposobu przygotowania oferty:
X. Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy Lipowiec Kościelny, 06-545 Lipowiec Kościelny 213
w Sekretariacie Urzędu – osobiście, kurierem lub za pośrednictwem poczty, elektronicznie na adres: gmina@lipowieckoscielny.pl
XI. Termin składania ofert :
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.02.2021r. (piątek) do godz.10.00.
XII. Sposób przygotowania oferty: Ofertę sporządzoną wg wzoru (zał. nr 1) pisemnie, w języku polskim, należy umieścić w szczelnie zamkniętej kopercie z napisem „OFERTA NA REALIZACJĘ ZADANIA” wykonanie ujęcia wód podziemnych dla potrzeb wodociągu gminnego w miejscowości Parcele Łomskie w granicach działek 136 i 137 stanowiących własność Gminy Lipowiec Kościelny.
Oferta musi zawierać nazwę i adres wykonawcy. Musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione lub upoważnione do występowania w imieniu wykonawcy.
O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
XIII. Kryteria wyboru oferty i zawiadomienie o wynikach:
1.Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie jedynym kryterium
„cena” – najniższa cena, tj. wartość dla poszczególnych frakcji przedmiotu zamówienia.
2.Cena oraz inne warunki przedstawione przez Wykonawcę nie podlegają negocjacji.
3.Zamawiający powiadomi niezwłocznie o wyniku wyboru wszystkich wykonawców poczta elektroniczną e-mail oraz zamieści informację o wyniku postepowania na stronie bip.lipowieckoscielny.pl.
1. Unieważnienia postępowania,
2. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,
3. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.
4. Odstąpienie od realizacji II Etapu w przypadku braku potwierdzenia wydajności ujęcia na poziomie co najmniej 40,0 m3 /godz.
XVI. Warunki zmiany umowy:
Zmiana umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego z Wykonawcą jest dopuszczona pod następującymi warunkami:
a) jeżeli przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następujące okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmiany dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,
b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami lub innymi przepisami, wymagającymi konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
e) gdy wystąpią opóźnienia decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp.; do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
g) wystąpiły siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
a) Na wniosek Wykonawcy, w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii i sposobu wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadkach, gdy proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt, a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów robot i zmiany terminu zakończenia zadania. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny, zawierający opis proponowanych zmian, niezbędne rysunki i wycenę kosztów (kosztorys różnicowy obrazujący różnice pomiędzy kosztorysem ofertowym, a proponowanym rozwiązaniem zamiennym). Wniosek taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego, zaopiniowania w formie protokołu konieczności i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiającego,
b) Na wniosek zamawiającego, w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii i sposobu wykonania elementów robót, jeżeli z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej. Dopuszcza się tylko w przypadku, gdy proponowane rozwiązanie nie spowoduje zwiększenia kosztów robót i zmiany terminu zakończenia zadania. W tym przypadku sporządza się protokół konieczności wraz z opinią w sprawie ich wykonania celem akceptacji przez Zamawiającego.
XVII. Informacje dodatkowe -klauzula w związku z RODO.
Zgodnie z art.13 ust.1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy lub Zleceniodawców Wójt Gminy Lipowiec Kościelny, 06-545 Lipowiec Kościelny 213.
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzanych Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: ckwiatek@lipowieckoscielny.pl;
3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub po podjęciu działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora;
5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
a) Państwa dane osobowe będą przechowywane do momentu upływu okresu przedawnienia wynikającego z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
b) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
c) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy,
d) usunięcie danych nastąpi gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których
zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
e)mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony
Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
f) Państwa dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
XVIII. Załączniki:
Załącznik nr 1. Wzór formularza oferty.
Załącznik nr 2. Wykaz robót budowlanych.
Załącznik nr 3. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych.
Załącznik nr 4. Projekt robót geologicznych na wykonanie studni.
Załącznik nr 5 Kosztorys ofertowy.
.
.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Lipowiec Kościelny