Do zadań stanowiska pracy do spraw obsługi organów gminy:
1/ prowadzenie spraw związanych z obsługą Rady Gminy oraz jej komisji.
2/ prowadzenie spraw funkcjonowania sołectw.
3/ koordynowanie działań podejmowanych przez Gminną Komisję
Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
4/ wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w granicach
liczby punktów sprzedaży ustalonych przez Radę Gminy.
5/ koordynowanie działań w zakresie ochrony zdrowia przewidzianych
przepisami prawa do realizacji przez gminę.
Data wprowadzenia dokumentu do BIP:
19 marca 2008 16:24
Dokument wprowadzony do BIP przez:
Administrator
Ilość wyświetleń:
2033
26 marca 2008 14:22 Sabina Malikowska - Aktualizacja danych stanowiska: insp. ds. obsługi organów gminy.
19 marca 2008 16:25 Administrator - Dodanie stanowiska: podinsp. ds. obsługi organów gminy.